Virtuální realita

p>Virtuální realita (digitální ráj na zemi nebo digitální koncentrační tábor?) je součástí vznikajících digitálních virtuálních států (DVS), jde o prostředí, kde hlavním řídícím centrem je digitální digitální diktátor, který využívá model kontrolované společnosti se sociálním bonusem jako nástroj pro výkon své moci (Technokracie, kde robot s UI je nadřazen člověku).  Virtuální realitu (hra na realitu) si nemohu tvořit, tu vytvořil někdo jiný (která je vně mně). Model: já se nemusí měnit a dosáhnu všeho co si přeji v nejdokonalejším stavu, mám neomezené možnosti a schopnosti (které nemám v reálném životě), mohu si splnit všechny sny, tvořit a to hned. Navíc se mě  z tohoto prostředí nebude chtít odejít do reálného života (vzniká závislost na tomto prostředí).
  • virtuální realita se testuje na počítačových hrách, ale již brzy naplno vstoupí do našich životů
  • virtuální realita bude způsobem, jak i nemajetní budou moci cestovat po celém světě (vytváří se virtuální realita celé planety)
  • Česká republika je světovou špičkou v oboru virtuální reality

Některým lidem po určité době strávené pobytem ve virtuální realitě bude chybět tvoření v reálném světě a používání lidských smyslů a emocí.

Po roce 2020 vstupujeme do fáze zkázy 2020 - 2032 Calhounova experimentu (populace se koncentruje do měst a nyní je to více jak 60 % světové populace, právě blahobyt a závislost virtuální realitě budou místem zkázy podle Prof. Calhouna, nebo-li DKT)

Virtuální realita, trendy: 

  • tato technologie se začíná hojně používat v průmyslu (trénink pilotů, vzdělávací kurzy ) a postupně se rozšíří do dalších oblastí včetně, kultury, sportu, zážitků a turismu
  • dynamický rozvoj VR se očekává s nástupem 5G sítí a internetem inteligentních věcí

19.8.2020 Japonský podnikatel Kacuo Inoue si letos na letní dovolenou vybral za cílovou destinaci Itálii. Užil si cestu letadlem se všemi výhodami business třídy a kochal se pohledem na památky Florencie a Říma - aniž by se hnul z Tokia, napsala agentura Reuters.

Šestapadesátiletý Inoue a jeho manželka "letěli" do Itálie jako klienti tokijské společnosti First Airlines, která těží z rostoucí poptávky po cestování ve virtuální realitě v době koronavirových cestovních omezení. 

Cestující ve virtuální realitě sedí v první nebo v obchodní třídě v napodobenině interiéru letadla, kde jim jsou servírována jídla a nápoje, které se podávají při skutečných letech. Obklopují je ploché obrazovky, které imitují výhled z okna včetně ubíhajících mraků. Díky brýlím pro virtuální realitu se pak turisté mohou účastnit prohlídek nejen historických italských měst, ale také třeba Paříže, New Yorku, Říma či Havaje.

Více na https://www.e15.cz/byznys/doprava-a-logistika/japonsti-turiste-cestuji-po-svete-virtualne-posadi-je-do-makety-letadla-1372525?utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

22.5.2020 Na 57 % evropských spotřebitelů na internetu v dubnu nakupovalo více než v měsících před nouzovým stavem. Také poskytovatelé virtuálních zážitků, jako jsou lekce fitness, platformy pro sledování TV a filmů nebo internetové vzdělávací kurzy, zaznamenali během omezení rekordní počty předplatitelů. Výdaje za virtuální zážitky zvýšil každý třetí Evropan. Vyplývá to z květnového průzkumu společnosti Mastercard mezi 12.500 respondenty v 15 zemích 

Zobrazit více Zabalit
Loading...