Kuaishou

Kuaishou

Kuaishou vlastní i sítě Baidu a Tencent v celkové hodnotě 28 miliard dolarů. Firma chce ze Zynnu udělat konkurence schopnou sociální síť, i když nenabídne prakticky nic jiného, než právě TikTok.  V žebříčku nejstahovanějších bezplatných aplikací v americkém App Storu je na první místě sociální síť Zynn až pak hity poslední doby Zoom a TikTok. Za vše může pyramidový marketing. Nová sociální síť totiž platí uživatelům za to, že ji doporučí ostatním. Podle Mashable se nejedná o podvod, Zynn si chce vybudovat základnu uživatelů za každou cenu. Pokud si Zynn nainstalujete a zaregistrujete se, vyskočí na vás informace, že vám byl připsán první dolar. Když doporučíte přítele, který si Zynn nainstaluje a zaregistruje se, vyděláte dalších 20 dolarů. U dalších pěti přátel je to 10 dolarů za hlavu, celkem si tak přijdete na 71 dolarů (cca 1 700 Kč). 

Kuaishou založil Čcheng I-siao, nynější produktový ředitel, před zhruba deseti lety jako nástroj na vytváření GIFů, krátkých animovaných obrázků pro chytré telefony. Později, když už byly chytré telefony výkonnější a datové sítě silnější, firma přerotovala na krátká videa. Nyní se do aplikace přihlásí více než 262 milionů čínských uživatelů v průměru 10krát denně. Sledováním videí a klábosením s jejich tvůrci tam stráví v průměru 86 minut.

Přístup na Kuaishou je zdarma. Hlavním zdrojem tržeb jsou právě interakce - mezi diváky videí a jejich tvůrci. Firma vydělává prodejem virtuálních předmětů, které uživatelé darují tvůrcům videí, internetovým marketingem a provizemi z elektronických obchodů na platformě.

Pyramidový marketing již testuje i společnost Alza

Více na: https://www.mobilmania.cz/clanky/zynn-je-kopie-tiktoku-ma-obrovsky-uspech-protoze-svym-uzivatelum-plati-a-nejsou-to-male-castky/sc-3-a-1348421/default.aspx?

5.2.2021 Kuaishou Technology otevírá růstem o 194 % při svém hongkongském debutu (Bloomberg). Cena akcií technologické společnosti Kuaishou Technology se při svém dnešním debutu na burze v Hongkongu více než zdvojnásobila. Provozovatel sociální sítě pro krátká videa se tak stal pátou největší firmou na hongkongské burze. Nabídka akcií firmy je zároveň největší v Hongkongu od vstupu asijské divize pivovaru Budweiser v roce 2019, uvedla agentura Reuters.

Akcie Kuaishou, konkurenta TikToku, první obchodní den uzavřely na hodnotě 300 HKD, což firmu ohodnocuje na 1,23 bilionu HKD (3,4 bilionu Kč; 159 mld. USD). Cena pro primární nabídku byla stanovena na 115 HKD, tedy horní hranici cenového rozpětí, během prvního obchodního dne však akcie podniku otevřely na 338 USD a vystoupily až na 345 HKD. Za celý den pak titul registroval nárůst o zhruba 161 %. 

Firmu Kuaishou podporuje společnost Tencent Holding. Firma byla podle svého prohlášení v prvních devíti měsících loňského roku druhou největší platformou pro krátká videa na světě. Podle údajů výzkumné společnosti iResearch měla v tomto období v průměru 275,9 milionu aktivních uživatelů denně. Pomohla jí k tomu i pandemie nemoci covid-19, která donutila mnoho lidí trávit více času na internetu.

https://www.patria.cz/zpravodajstvi/4600595/hvezdny-debut-konkurenta-tiktoku-akcie-kuaishou-stouply-o-160-.html

zobrazit více..
Loading...